Hogyan készítsd fel bőröd a lézeres kezelésekre

A lézeres kezelések sok bőrproblémára nyújtanak hatékony megoldást, de a lézeres szépészeti eljárások is nagyon népszerűek. A kezelések sikeressége és a látványos eredmény azonban a szakorvoson és páciensen egyaránt múlik.

Gyors, kényelmes és hatékony megoldásra van szükség? – Online bőrgyógyászat!

Bőrünk teljes felületén képes a szervezetünkben felhalmozódó méreganyagok kiválasztására. Az egészséges bőr kisebb sérülések után gyorsan regenerálódik, ellenáll a környezeti ártalmaknak, sima a felülete, puha az érintése, csak úgy ragyog tőle az ember. Mi erre mondjuk, hogy: az egészség szép.

Pigmentfoltokba zárt nyári emlékeink

Bőrünk születésünktől őrzi életeseményeink, életmódunk lenyomatait. Sebek, hegek, anyajegyek, szeplők és foltok…Egy-egy emlék, ami hangsúlyozhatja egyediségünk, lehet szexepilünk, de jelenthet egészségügyi kockázatot, lelki terhet is. Ám amilyen mélyen bőrünk emlékezni képes, olyan mértékben hálálja meg, ha törődünk vele, védjük, ápoljuk.

Kullancscsípés, Lyme-kór? – Pánikra semmi ok!

Kirándulás, sátortábor vagy csak játék a kertben – kullanccsal szinte bárhol találkozhatunk a szabadban. Az általuk terjesztett Lyme-kór ellen oltással nem tudunk védekezni, ezért is fontos, hogy minél előbb eltávolítsuk a bőrünkbe fúródott példányokat. A betegség kezdeti tüneteivel azonnal forduljunk orvoshoz, így idejében megkezdhető a hatékony kezelés.

Van megoldás! – A túlzott izzadás megszüntethető

Az izzadás természetes folyamat, amit stressz, intenzív fizikai munka és sport, menopauza vagy már önmagában a nyári meleg is felerősíthet. A túlzott izzadás befolyásolja mindennapjainkat, kapcsolatainkat, önbizalmunkat. Látványos és érezhető nyomot hagy, ami kihat életminőségünkre. Legújabb eljárásunkkal azonban végleges és biztonságos megoldást kínálunk a hónalji izzadás megszüntetésére!