Benőtt köröm lézeres műtéte

Mi az oka a benőtt körömnek?

A benőtt köröm oka egyrészt az öröklötten szélesebb köröm, valamint valamilyen külső irritáló ok, pl. túl szűk cipő viselése, ami folyamatosan nyomást gyakorol a körömre, vagy a rossz körömvágás, a sarkok kivágása, ami miatt állandósul a gyulladás.

Hogyan lehet orvosolni a benőtt köröm okozta panaszokat?

A benőtt köröm által okozott panasz műtét nélkül nem orvosolható, de a beavatkozások között nagy különbségek vannak. Az egyik eljárás a körömszél kivágása és eltávolítása, ami azonban nem ad tartós eredményt, mivel a körömtermelő sejtek ott maradnak, így újra kinőve, újra panaszt fog okozni a benőtt köröm.

A teljes köröm eltávolítása egy másik eljárás, itt a körömágy 4-5 hétig gyógyul, az új köröm pedig közel egy évig nő, de az új köröm is ugyanolyan szélességben nő vissza, így hamarosan a fájdalom és a régi tünetek is újra jelentkeznek.

Miért ajánljuk lézeres körömműtétet a benőtt köröm orvoslására?

A benőtt köröm által okozott problémák végleges kezelése csak a körömtermelő sejtek eltávolításával lehetséges.

Rendelőnkben ezt a beavatkozást lézerrel végezzük, vágás nélkül, így a műtéti seb sokkal szebben, kevesebb panasszal és fájdalommal gyógyul.

A lézeres köröm műtét során elkeskenyítjük a körömtermelő zónát, így az eredmény tartós és végleges. A páciens a beavatkozás után azonnal járóképes, de természetesen kímélnie és ügyelnie kell a műtéti területre. Az első sebkötözés a rendelőben történik, majd utána a páciens akár otthonában az előzetesen megbeszélt protokollnak megfelelően kezelheti a sebet.

FONTOS TUDNI!

A benőtt köröm gyakran érinti a köröm mindkét oldalát, annak ellenére, hogy a tünetek esetleg csak az egyik oldalon jelentkeznek. Érdemes tehát átgondolni mindkét körömszélnél a beavatkozást, hiszen így egy műtéttel és egy gyógyulási folyamattal véglegesen megoldódik a probléma.

Hogyan tudom megelőzni a bajt?

Körömvágáskor a körmöket mindig egyenesre kell vágni, soha nem szabad kivágni a sarkait, mert az benőtt köröm betegséghez vezethet! Egyenes és sima körmök, valamint elegendően tágas cipő, ami csökkenti a köröm benövés kockázatát.

Márciusban 20 % kedvezményt adunk a kezelés árából, várjuk jelentkezését!

0 hozzászólások

Válasz

Szeretnél te is hozzászólni?
Regisztrálj ingyenesen!