milyen hatékony a tetoválás eltávolítás

Lézeres Tetoválás Eltávolítás 1 Kezeléssel Budapest

Magyarország leggyorsabb és legbiztonságosabb tetováláseltávolítása.

Ez a legmodernebb technológia ami jelenleg a piacon elérhető.

A Picoway gyorsabban távolítja el a tetoválást a korábbi Q-kapcsolt lézereknél.

Kisebb fájdalom, kevesebb kezelés, jobb eredmény.

Ez a PicoWay.

Előnyök

Enyhébb fájdalom

Páciensek, akiknél korábban más lézerrel távolítottak el tetoválást, igazolják, hogy a PicoWay kezelés jelentősen enyhébb fájdalommal jár. Természetesen érzéstelenítő krémet alkalmazunk kezelés előtt. Kezelés után egy direct hűtőfejjel csillapítjuk a kezelés során jelentkező fájdalmat.

Nagyobb biztonság

Kipirosodás, duzzanat, fehér pörkszerű bőrtünet a leggyakoribb bőrtünetei a lézeres kezelésnek. Ezek a folyamatok normálisak.
A Picoway segítségével a korábbi 2% os kezelés utáni hegképződés valószínűsége tovább csökken. Ezáltal Ön nagyobb biztonságban érezheti magát.

Rövidebb kezelés

A kiemelkedően magas csúcsteljesítményen és a picomásodperces technológiának köszönhetően a kezelés rövidebb ideig tart.

Gyorsabb felépülési idő

A kisebb károsodás, gyorsabb felépülési időt jelent.
A PicoWay photoacusticus (hang) hatása szemben a korábbi lézerek photothermicus (hő) hatásával szemben minimálisra csökkenti a bőr terhelését, ezáltal gyorsabb a regeneráció is.
Így két kezelés között kevesebb időnek kell eltelnie.

Kevesebb kezelés

A korábbi nanomásodperc elven alapuló lézereknél 10-15 kezelés is szükséges lehetett, míg a PicoWay esetében 3-7 kezelés is elegendő lehet.

Maximális eredmény

A PicoWay a lehető legjobb lézer a tetováláseltávolítására.
A PicoWay a legjobb választás.
Önnek a legjobb jár.

A PicoWay 7 kulcsfontosságú előnye:

1. A világ leggyorsabb picosecond impulzusú lézere
  2. A magas energia miatt kiemelkedő hatékonyságú kezelés
  3. Az egyetlen 3 hullámhosszú lézer a világon (1064n, 785nm, 532nm), melyel az összes szín és bőrtípus kezelhető
  4. Photoacusticus energia – 6-8 hetes kezelési intervallum
  5. Kevesebb kezelés, gyorsabb felépülési idő
  6. Friss tetovlálások is kezelhetőek
  7. Kissebb fájdalommal jár, mint az egyéb lézerek

Milyen eszköz a PicoWay?

A PicoWay egy forradalmian új picomásodperc elvén működő lézer az acnes hegek, ráncok, jóindulatú, barna foltok és tetoválás eltávolítására.

Az eljárás a photoacusticus (hang) hatáson alapul, mely eredménye a páciens felépülési idő nélküli kezelése.

Hogyan működik a PicoWay lézeres szines tetoválás eltávolítás?

A PicoWay lézerrel különböző bőrtípusok egyszínű/többszínű tetoválásait lehet kezelni.

A PicoWay különleges picomásodpercen alapuló lézeres technológiája gyorsabb, komfortosabb működést eredményez, mint a korábban alkalmazott lézerek esetében.

A PicoWay energiája a tetoválás pigmentrészecskéiben nyelődik el.

A picomásodperc alatt, nagyon magas energiasűrűséggel kezelt tetoválások pigmentjei olyan apró részecskékké bomlanak, melyek már könnyen elszállíthatóak a bőr sejtjei számára.

Mi a különbség a régi nanosecundumos és a picosecundomos lézerek között?

A nanosecond lézerek a kezelés során jelentős hőt termelmek. A regeneráció is elhúzódik. Két kezelés között átlagosan 6-10 hetet kell várni. Szemben a 2-4 htes kezelési intervallumal a PicoaWay Lézerrel.

Ez azt jelenti, hogy Önnek kevesebb időt kell várnia a kövektező kezelésig.

A nanosceundumos Q-kapcsolt lézer nem tudja olyan kicsi részecskékre porlasztani a tetoválást, minat Picoway lézer.

Ezért lasabban tud eltűnni a bőrből (áltagosan10-15 kezelés), szemben a picoway lézerrel ahol az átlaog kezelések száma 6-8

A két kezelés köztött rövidebb idő telik el ezért az átlagos kezelés 6-8 hónap a nanosecundummal kezelt tetoválások 18-24 hónapjával szemben,.

Mitért a PicoWay az “arany standard” a lézeres tetoválás eltávolításban?

A PicoWay a leggyorsabb lézergép ami jelenleg elérhető a piacon.

Miért fontos?

Ez azt jelenti, hogy kevesebb hőterhelés éri a páciens bőrét, kevésbé fájdalmas a kezelés és minimálisra csökken a mellékhatások kockázata.

A PicoWay esetében a legmagasabb a maximális energia

Miért fontos?

Ez esetben a bőrben lévő pigmentszemcséket a lehető legkisebb méretűre lövi szét, melyet az immunrendszer sokkal könnyebben eltávolít.

A PicoWay lézer 3 különböző hullámhosszúságú lézert tartalmaz.

Miért fontos?

Ez az egyetlen ilyen gép és a 3 hullámhossz miatt bármilyen tetoválás hatékonyabban kezelhető szemben a többi lézergéppel.

A fenti tényezők együttesen járulnak ahhoz, hogy a nem kívánt tetoválásod a lehető leghamarabb eltűnjön. (4-6 hónap)

Gyakran ismételt kérdések

Fájdalmas-e a kezelés?

A kezelés során enyhe fájdalom jelentkezik, mely inteznitása függ a kezelt területtől, illetve az egyéni érzékenységtől is.

Páciensek elmondása szerint leginkább baconsütés közben kifröccsenő zsír okozta fájdalomhoz hasonlítható.

Lehetőség van érzéstelenítő krém használatára is, mely tovább mérsékelheti érzékenyebb páciensek diszkomfort érzését.

Ez azt jelenti, hogy a páciensnek 1 órával korábban kell érkeznie, vagy a konzultáció után ellátjuk ilyen krémmel, melyet már otthonában fel tud helyezni a kezelendő területre, folpakkal letakarva. Ez esetben rendelőbe érkezése után kezdhetjük a kezelést.

Hány kezelésre van szükség?

Ezt ilyen formában pontosan nem lehet megmondani. Általában 5-10 kezelés szükséges a végleges eredmény eléréséhez.

Minden ember immunrendszere más és minden tetoválás más.

A következő tényezők befolyásolják a kezelések számát:

• A bőrtípus (Fitzpatrick beosztás)
  • A tetoválás mérete
  • A tetoválás kora (Mikor készült a tetoválás)

A tetoválás elhelyezkedésétől:

A fej és nyak régiója bővebb vérellátású területek, ezért az immunrendszer is hatékonyabban távolítja el a tetováláseltávolítás során szétporlasztott tintát. Következik a törzs, majd a végtagok.

A kézfejen és lábfejen lévő tetoválások esetében a leglassabb a reakció.

• A mélységtől
  • A színek komplexitásától

A tinta különböző festékek keverékéből áll össze, melyek a festék méretében is különböznek.

fekete » vörös » zöld » sárga » narancs

• A tinta mennyiségétől
  • Hegek, szöveti reakciók

A tetoválás során hegesedés is felléphet. A heg magába zárhatja a tintaszemcsét, elrejtve az immunrendszer éber szeme elől. Így csökken a lézeres tetováláseltávolítás hatékonysága.

Az otthoni, vagy amatőr tetoválások kevesebb kezelést igényelnek (2-4 alkalom).

Professzionális tetoválások esetében 5-10 kezelésre is szükség lehet.

Milyen időközönként lehet kezelni a tetoválást?

Az átlagos kezelési intervallum 6-8 hét.

Miért kell várni 6-8 hetet két kezelés között?

A Picoway kezelés során a bőrben lévő elporlasztott pigmented a szervezet bizonyos sejtjei szállítják el. Időt kell hagyni, erre a folyamatra. Gyakoribb kezelés csökkenti a kezelés hatékonyságát.

A PicoWay lézeres tetováláseltávolítás okozhat-e hegképződést?

Számos klinikai tapasztalat alapján protokollokat állítottak fel, hogy a lehető legkisebb esélye legyen a hegképződésnek, ugyanakkor hatékonyan távolítsa el a tetoválást. Nemzetközi tapasztalat, hogy az esetek 1-2%-ban jelentkezhet különböző nagyságú heg.

Mi történik a PicoWay lézeres tetováláseltávolítás után?

Rögtön a kezelés után a bőr fehéresen elszíneződik. Röviddel ezután kivörösödik, esetleg duzzanat jelenik meg, majd pörk képződik és leválik.

Nagyon fontos a hidratálás és a fénytől való védelem.

Lehet-e kozmetikai tetoválásokat kezelni?

Korábban a nanosecundumos lézereket nem javasolták a kozmetikai tetoválások eltvávolítására, mert a lézer okozta hőterhelés hatására pigmentatio lépett fel. A PicoWay picosecundumos lézer photoacusticus energiát használ a phototermalis energiával szemben. Ez azt jelenti, hogy a picosecundummal működő lézer hatékony a kozmetikai tetoválások eltávolításában.

Mikor lehet friss tetoválást eltávolítani?

Minimum 2 hónappal a tetoválás után lehet elkezdeni a lézeres PicoWay tetováláseltávolítás folyamatát.

Lehet-e a lézerrel kezelt területet újra tetoválni?

Miután a bőr teljes mértékben regenerálódott újra lehet tetoválni.

A Picoway lézerrel bőrét, mint új “vásznat” készítjük elő, hogy a megálmodott új tetoválás megvalósulhasson.

Változik-e az ár, ha többféle színből áll a tetoválás?

Az árat a tetoválás mérete alapján határozzuk meg. Ezt nem befolyásolja a tetoválás színeinek a száma.

Vannak-e olyan állapotok, melyek fennállása ellenjavallata a PicoWay lézeres kezelésnek?

• 2 héten belül történt napozás, szoláriumhasználat
  • Barnítókrém használata nem javasolt a kezelés előtt 1 héttel
  • Isotretinoin (Pl. Roaccutan, Sotret, Inerta) kezelés után 6 hónap türelmi idő kell
  • infravörös fényérzékenységség