Lézeres bőrfeszesítés, arcfiatalítás

Lézeres bőrfeszesítés könnyedén, rövid idő alatt

Ezt az eljárást azoknak ajánljuk, akik már a bőr korai öregedésének első jeleitől hatékonyan és gyorsan szeretnének megszabadulni kedvező áron. Arcbőrünk már akár 25 éves kortól elkezd veszíteni feszességéből, hidratáltságából az idő előrehaladtával pedig fokozódnak a bőr öregedésének tünetei: finom majd mélyebb ráncok, fakóság, petyhüdtség.

A lézeres bőrfeszesítést hetente lehet ismételni, nem szükséges 3-4 hetet várni a következő kezelésre, mert non-ablatív, Neodinium-YAG lézerkészülékkel végezzük. Ez egy kevésbé invazív – azaz sérülést okozó – eljárás és sokkal rövidebb idő alatt regenerálódik a bőr, mint a ablatív, frakcionált szén-dioxid lézerrel végzett arckezelések esetében.

Szinte az egész évben tudjuk kezelni a feszesebb arcbőrre vágyó Hölgyeket ezzel az eljárással – a szén-dioxid lézeres kezelésekkel ellentétben! Természetesen itt is óvakodni kell a napfénytől és a szolárium használatát mellőzni kell a kezelés előtt és után is.

Kezelhető területek: arc, nyak, dekoltázs

Miért előnyösebb a lézeres bőrfeszesítés?

• A lézerfény nagyon pontosan irányítható és szabályozható
  • Nincs szükség műtétre, nem keletkeznek sebek, a kezelt bőrfelület gyorsabban regenerálódik, kevés a rizikó tényező
  • Már 4 hét után látványos az eredmény: rugalmas, feszes bőr
  • “Lunch-time” kezelés: rövid idő alatt lezajlik, akár ebédidőben is szépülhet, fiatalodhat; nem kell szabadságot kivennie, nincs elvesztett munkaidő!
  • csak 10 000 Ft/kezelés×

A lézeres bőrfeszesítés eredménye fokozatosan észlelhető:

• a bőr minősége javul
  • a felszínesebb ráncok kisimulnak
  • a bőr textúrája finomabb
  • feszesebb bőr
  • bársonyosabb tapintás
  • könnyebb kezelhetőség

A lézeres bőrfeszesítő kezeléseknek köszönhetően a páciensek több évet is letagadhatnak a korukból, sokkal későbbre tolódik annak az esetleges szüksége, hogy plasztikai sebészeti beavatkozásra is igényt tartson.

Hogyan feszesíti a bőrt a ND-YAG lézer?

A bőrbe hatoló lézerfény-nyaláb elnyelődik a bőr mélyebb rétegeiben. A lézerfény energiája hővé alakul és természetes úton regenerálódást provokál a bőrben. Ennek hatására a bőrben lévő sejtek fokozott kollagén, hyaluronsav termelésbe kezdenek. Érújdonképződés hatására ez a folyamat még intenzívebbé válik. Az bőrfeszesítés az adott bőrterület nagyságától függően 20-60 percet vesz igénybe.

Konzultáció a lézeres bőrfeszesítés előtt, tesztkezelés:

Anamnézis:  átnézzük a korábbi betegségeket, ill. alkalmazott, napi rendszerességgel szedett gyógyszerek listáját. Az arc fizikális vizsgálata: bőrtípus, a bőr pigmentáltsága, a hidratáltság, a bőr állapota, érzékenysége együttesen határozzák meg az alkalmazandó lézeres teljesítményt. Napfénytől óvakodni és a szolárium használatát mellőzni kell a kezelés előtt és után is!

Mit kell tenni a lézeres bőrfeszesítés után?

A kezelés után a bőr piros, duzzadt, ödémás, viszkető lehet, mely pár órán belül enyhül. A pirosság 1-2 óra után múlik. A kezelés után fokozott fényvédelem javasolt. Szolárium kerülendő!

Általánosságban 10 kezelés javasolt.

Az alábbi esetekben nem javasolt lézeres bőrfeszesítés:

• Terhesség, szoptatás alatt
  • Aktív fertőzés (bakteriális, gombás, virális) a kezelendő bőrfelszínen
  • Cukorbetegség, kötőszöveti, autoimmun megbetegedés, immunszuppresszív kezelés
  • Epilepsia
  • Megelőző lézeres kezelés során fellépő problémás bőrtünetek
  • Isotretinoin hatóanyagú gyógyszer szedése alatt, ill. fél éven belül
  • Bizonyos gyógyszerek (fokozzák a bőr fényérzékenységét)

Rizikó tényezők lézeres bőrfeszesítés esetében:

Fertőzés: itt elsősorban a herpeszvírus fellángolásáról lehet szó.

Duzzanat, kivörösödés: pár órával, vagy nappal később alakul ki. Spontán megszűnik.

Mennyibe kerül a lézeres bőrfeszesítés?

Tekintse meg a lézerkezelések teljes árlistáját itt:

×10 kezelés szükséges lehet. Az ár a kezelt terület nagyságától, a kezelések alkalmának számától, az aktuális bőrproblémától függ. Pontos árkalkulációhoz konzultáció szükséges.