drharmos lézeres szőrtelenítés

Dióhéjban a lézeres szőrtelenítésről

Gondot okoz a szőrtelenítés? Eleged van a borotva, gyanta, epilátor vagy szőrtelenítő krémek használatából, esetleg állandó szőrtüszőgyulladásoktól szenvedsz? Hosszú távú, biztos megoldást keresel? A lézeres szőrtelenítés Neked való!

Ki kérheti ezt a fajta kezelést?

Mindenki, aki elmúlt 18 éves, és szeretne megszabadulni a zavaró szőrszálaktól. A világos bőrű és sötétebb szőrzetű pácienseknél érhető el a leglátványosabb eredmény.

Mikor fogékonyak a szőrszálak a lézeres kezelésre?

A lézeres szőrtelenítés a szőrszálak növekedési fázisában hatékony. A szőrszálak kb. 10-20%-a van egyszerre ebben a fázisban, ezért szükséges az ismételt kezelés.
Hány kezelésre van szükség a tökéletes simaságért?
Lézeres szőrtelenítés esetén 6 kezelés mindenképpen javasolt. Annak érdekében, hogy a bőr hosszú távon sima maradjon, egyéntől függően emlékeztető kezeléseket végzünk.

Mennyire kellemetlen a kezelés?

A lézer miatt a kezelés enyhe kellemetlenséggel járhat, de durva fájdalmaktól nem kell tartani. A kellemetlenség mértéke nagyban függ az egyéni fájdalomküszöbtől és a szőrteleníteni kívánt területtől. Összességében nem okoz nagyobb fájdalmat, mint a gyanta vagy epilátor használata.
A kezelés után a bőr vörössé, duzzadttá válhat, mindezt égő fájdalom is kísérheti. A kezelés utáni jegelés hatására ez a fájdalom gyorsan elmúlik!

Maradt még kérdésed? Nézd meg a gyakori kérdéseket (https://drharmos.hu/lezeres-szortelenites-gyakori-kerdesek/), vagy jelentkezz be egy személyes konzultációra (https://drharmos.hu/bejelentkezes/) !