Carboxy terápia

Tű és szikementes fiatalító és gyulladáscsökkentő arckezelés a szén-dioxid erejével minden bőrtípusra!

Esküvő, hétvége a családdal, vagy a barátokkal, randevú vagy egy fontos tárgyalás… csak néhány olyan élethelyzet, amikor különösen fontos, hogy a legjobb formánkat mutassuk.

Tompa, fakó, fáradt vagy gyulladt arcbőr? Van gyors megoldásunk, ha van 45 perce!

A bőr oxigénszintjének fokozása érdekében a ClinicCare professzionális non-invazív carboxy-terápiás gélje és arcmaszkja a test saját erőforrásait használja fel. Ennek az eljárásnak a fő komponense a szén-dioxid, amely behatol a bőrbe, ezzel növelve a sejtek oxigénellátását. Nincs szükség semmilyen invazív kezelésre, sem injektálásra, sem gépi közreműködésre.

A kezelés bevezető áron most 14.900 Ft!

Bejelentkezés Carboxy terápiára

45 perces Carboxy terápia különösen ajánlott az alábbi esetekben:

• sápadt, színtelen bőr
  • problémás, szeborreás bőr
  • rosacea
  • anti-aging, bőrfeszesítés
  • ráncok és finom vonalak csökkentése
  • szem körüli sötét karikák
  • halványítás (öregségi foltok)

A Carboxy terápia hatékony és gyors megoldást nyújt, bőrtípustól és életkortól függően a kezelés után azonnal, vagy másnaptól 2-3 napig látható, érezhető az eredmény: az arc megtelik élettel, a gyulladásos folyamatok csökkennek, a szövetek oxigenizációja miatt üdébb, frissebb, fiatalabb az összkép.

Ha bármilyen kérdése lenne a kezeléssel kapcsolatban, munkatársaink készséggel válaszolnak, keressen bennünket!

Bejelentkezés Carboxy terápiára

Hogyan ápold bőrödet életkorod szerint? Mikor kezd el a bőröregedés elleni rutin bevezetését? Segítünk!

A rendszeres bőrápolás minden életszakaszban fontos. Hálásak leszünk magunknak, ha az időben bevezetett arcápolási rutinnal és jó minőségű termékekkel időt nyerünk, évekkel kitoljuk első ráncaink megjelenését. Ám a modern szépészeti eljárásoknak köszönhetően akkor sincs minden veszve, ha „elcsúsztunk” az időzítéssel.